"Gör nåt som behövs istället!"

Om ni, som jag, brukar lyssna på P3, så vet ni vem Simon Svensson är. Han är superrapp, sylvass, bitsk och har en jävla stor dos av humor. Fantastisk att lyssna på. 
   Just nu har han fått en timme att förfoga över - "Min spellista". Idag alltså med Simon Svensson. Musiken är kass, men mellansnacket fantasiskt roligt.

Fritt citerat:
   "Ja, men om du känner så starkt för att skriva en bok, gå då in på biblioteket och läs ALLA böcker där, och om du sen känner att nåt fattas, ja då KANSKE du skulle kunna skriva en bok. Nej förresten, skriv inga mer böcker alls, det finns redan så många! Gör nåt som behövs istället. Bygg en lägenhet. Det finns det inte så många av."

Kommentarer
Postat av: mamma marie

För min del tycker jag att han ska sätta igång genast och gärna dra en silvertejp över munnen samtidigt. M

2012-03-02 @ 13:12:47
Postat av: sofie

förlåt lilla mamma för att jag tvingade dig att lyssna på p3! fast jag tyckte det var bra jag med :D

2012-03-02 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0