Dålig dag

Det här känns som en riktigt jobbig dag. Jag är väldigt, väldigt trött, för det har blåst hela natten. Jag är stressad över mitt projekt, men kan inget göra eftersom min handledare måste hjälpa mig. Jag sitter och surfar och vill bara gå hem, men kan inte eftersom jag gör mätningar och byter blomma en gång i timmen. Jag är hungrig men vill inte gå upp i matsalen, för där är det helt knökat med folk nu. Jag behöver göra en intrevju, men folket svarar inte.

Och - ja, det är tisdag.

Tänk om, tänk nytt, tänk positivt!
   Snart är exjobbet slut.
   Sofie har gett mig en massa musik, så jag inte tröttnar.
   Det kan ju faktiskt vara roligt att surfa lite.
   Calle är hemma och väntar på mig.
   Ikväll ska jag baka bröd (=äta deg) och då kommer allt kännas mycket bättre. 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0