Nya favoriter

Jag går med P3 i öronen hela dagarna och upptäcker en del ny musik jag gillar.

Tillexempel:

Frida Hyvönen - Terribly Dark




Alice b - Vi har ingenstans att ta vägen




Fun & Janelle Monae - We are young



First aid kit - The Lions Roar (Och Emmylou också, underbar!)



Och Oh my! - Fifteen minutes (passar bra de senaste dagarna... ;))



Tillexempel, alltså.
   Nåt gott ur alla långa dagar - jag som bara gillar musik jag hört innan blir tvungen att höra (och gilla) en hel del nytt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag har blivit helt kär i First Aid Kit!! Har du lyssnat på King of the world, eller to a poet, eller Ghost Town, eller eller..? :P Som sagt, jag är typ kär!

2012-03-01 @ 08:31:06
URL: http://korning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0