The talking never stops

Älskade syster Astrid har påbörjat en yrkesbana som radiopratare. Det lär innebära att vi nog aldrig kommer få tyst på henne.
   Det där är förresten lite typiskt Asse. Någon kanske skulle kunna tycka att det var en svaghet, det där med att snacka så mycket; eller kanske störa sig, rentav. Men vad gör hon? Jo, hon använder sin egenskap! Vänder det till en styrka som blir okrossbar.
   Parantes, det där.

Astrid sänder i vilket fall radio ikväll, och det tycker jag att ni ska kolla (lyssna) in! Webbradio från Radio Vara hittar man här! Klockan sju är hon on air och programmet lät jättespännande!
   Jag har ställt mitt alarm så jag inte missar det.

Nu ni!
   Nu ska jag återvända till att avsky min kurs... ;)

Kommentarer
Postat av: asse

ni är så underbart söta:) tack för allt stöd!! puss puss

2011-09-21 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0