Stackars mig!

Den här kursen kommer bli jobbig. Sjukt jobbig! 
   Avancerad nivå = massa mer folk. Duktigt folk. Mycket mer att lära sig. Mycket mer vi tydligen redan borde ha lärt oss (när då? Vad har jag missat?). Tjocka häften, labbar, deadlines, inlämningsuppgifter, diskussionsuppgifter, problemlösning, artikelläsning...

Synd om mig, helt klart.
   Därför ska jag nu gå och göra en banan med choklad (Enkelt och jättegott: Skär en skåra i bananen. Pula i choklad. Kör i micron så chokladen smälter. Ät upp bananen.).

Jag ska tröstäta en smula. Sen ska jag plugga lite.
   På kvällstid.
   Efter EN lektion.
   Ja, ni hör ju själva. Det här kommer väl aldrig sluta väl. ;)



Hänvisar i övrigt till Cims inlägg om gnälliga inlägg och instämmer : Man mår mycket bättre efteråt.

Kommentarer
Postat av: Cimsan

du måste ju länka rätt, siri ;) http://mammasgallstenar.blogg.se/2011/september/utkast-sept-2-2011.html



Jag tycker du är superduktig! Du är bäst, snygg är du alltid, och tillräckligt effektiv för att hålla dig kvar vid utbildning ;) så rätt gör du ju!

kämpa på! you can doooo it! heja, heja, heja! <3

2011-09-06 @ 20:40:38
Postat av: Siri

<3

2011-09-07 @ 18:05:09
URL: http://payday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0