Sightseeing : Hålbäckshult

Min älskade Astrid bor ju numera i Vara utanför Skara (fniss). Eftersom hon inte har några bilder på landet, bad hon mig lägga upp några. Då kan hon visa dem för sina polare och säga: Titta, kära vänner, så här bor vi!
   Och vem är jag att neka henne denna glädje?

Sommargrönska:
Huset från trädgården

Hål

Vinterskrud:
Hålbäck

Hålbäckshult

H

Ladugården


Och lite blandat spännande?
Bryggan
Bryggan i Kilen

Kapitalet
Kapitalet, vår lilla göl.

Höns
Galna höns.

Kissar
Katterna. Lyckliga djur!


Varsågod!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Det ser så idylliskt ut tycker jag :)

2011-09-11 @ 23:02:37
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: asse

älska dubbelhakan på sista kortet;)

2011-09-12 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0