Ordvrängare

Ni vet det där uttrycket "Många bollar i luften"? Just nu har jag en väldigt massa texter, övningsuppgifter, problemlösningar och labbfrågor i luften. Det blir lite spretigt i huvudet, minst sagt. Jag känner mig som en



igelkottfisk där allt jag håller på med sitcker ut åt all möjliga håll.

Annars har dagen varit helt OK. Fast det började sådär. 
   I morse kom jag till Gamla Bron innan världen regnskur kom, och så fick jag sitta och frysa som en dränkt katt på vår labb-intro. När vi planerat någorlunda klart vid tre-tiden åkte jag hem. Det regnade då också.
   Men Calle höll på att baka pizza, och sen när jag sovit en stund mådde jag toppen! Så nu ska jag bara få klart mitt skolarbete så kan jag ta det lugnt till... i morgon, kanske?

Puss och godnatt (not)(yet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0