Lugn

Lite paus var nog precis vad jag behvöde! Det är härligt att inte göra så mycket!
   Värre blir det väl på måndag när nya kursen, Molecular Genetics, drar igång: schemalagd till 17.00 nästan varje dag, massor med labbar och massor med inlämningsuppgifter.
   Skulle valt något annat. Typ "Fri konst", "Nygrekiska" eller "Fotbollshistoria"...
   Låter i vart fall lättare.

Calle-stackaren är jätteförkyld. Hoppas att jag klarar mig ifrån smittan. Inte särskilt troligt, men man kan väl hoppas? Te med massa honung är ju en bra kur. Det satsar jag på. Lite paj också, kanske. Jag har hört att paj, det hjälper mot alla förkylningar!




Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars jag är också jätteförkyld!! Och jag har ingen paj.. :(

2011-09-01 @ 15:42:42
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0