Kill Bill

Jag har en vissellåt i huvudet sedan jag-vet-inte-när (men lääänge sen!). Jag blir inte av med den. Ständigt hoppar den upp i min hjärna och letar sig ut. Visselvissel, ständigt samma låt. Jag är så van nu att jag knappt inte ens tänker på den. Det gör dock andra då och då.
   Som idag:
 "Oh, can't you stop that song, it's making me crazy! I don't even no what song it is but it's stuck in my head too now!" utbrister vår lilla ettriga indiska labb-bänksgranne. Jag rycks ur det litet drömliknande tillstånd man får av att upprepa samma tvättsteg ett antal gånger och svarar:
   "What song?"
   Det gäller ju att göra intryck, säger folk.
   Sen hade jagoch två tyska tjejer en diskussion om vad låten säger om mig som person. Jag tror inte det är något gott...

Här är den. Lyssna bara om ni kan stå ut med tanken att den fastna. För evigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0