Full fart

Hejhopp vad snabbt det går!

Gårdagen blev helt galen! Ville absolut inte gå upp på morgonen. Jag och Calle var och såg Jägarna 2 på bio på torsdagskvällen (den var OK) så jag kom i säng en smula för sent. Ja, och så behövde ju inte Calle gå upp, som vanligt. Jag var alltså supertrött medan han låg kvar och gosade.
   Ja, ja.
   Skolan höll på alldeles för länge, eftersom ett vänta-jättelänge-när-bakterierna-växer-steg i labben hade fallit ur schemat. Blä på det (moget, jag vet).
   Till slut kunde jag i varje fall trampa hem i full fart. Slängde i mig lite krubb, svidade om till strass och paljetter och vände på cykeln. Tillbaka uppe vid universitetet hade vi mini-förfest i Basses korridor, och sedan bar det av ännu längre bort (andra änden av staden) för den årliga glitter-festen. Yey! Capsning, flummiga människor och en vända King's Cup hann vi med innan vi drog till Origo. Där dansade jag tills mina fötter inte orkade mer.
  
Idag ska jag inte göra någonting. Jag tycker det känns som en vettig målbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0