Fel val

Igår småregnade det på morgonen och tidningens väderrapport utlovade mer reg. OK, tänkte jag, och tog bussen, trots att det faktiskt inte regnade nåt särskilt just då. Resten av dagen var det förstås uppehåll och nästan lite solglimtar när jag åkte buss hem.
   Idag var det rätt okej på morgonen, så jag satte mig glatt på cykeln. När jag precis kommit fram till sjukhuset började det regna. Sen regnade det hela dagen.
   Jag borde gjort tvärtom.

Annars har jag en obalanserad dag. Calle fick hjälpa mig att öppna mjölkpaketet. Nivån ligger väl strax nedom en sjuåring, skulle jag gissa. 
  

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det typiskt med vädret hur det kan förändras?! Det blev uppehåll igår en stund så jag jagade ut Albin med barnvagnen, väl ute så började det ösa ner... vaddå typiskt!

2011-09-07 @ 23:26:05
URL: http://linamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0