Tetris till förbannelse

Calle spelade massa Age of Empires för ett tag sedan. Det påminner om The Sims, fast huvudmålet är att döda alla andra. Jag tyckte det var jättekul att bygga städer, men slutade när jag insåg att det var krig allt gick ut på. 

Nåväl, att spela Age of Empires i ett par timmar, det har jag full förståelse för. Man liksom hookar och kommer aldrig därifrån.
   Men nu har han bytt.
   Calle spelar tetris istället.

Det kan jag däremot inte riktigt förstå. Jag menar, klossar i en stapel? Det händer ju inte så värst mycket mer.
   Calle säger att jag inte förstår (och antyder att det är för att jag är dålig på tetris...;)).
   Hm.
  
Eller...  Så tycker jag tetris är tråkigt för att det ÄR tråkigt!?
   Mystiken tätnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0