See you on the other side

"Anyone talking about the exam has to take a shot!"
   Bästa tentafest-regeln ever!

Festen var underbar. Tentan sög (Oops. Shot till mig!).
   Note to myself: Måndagar går inga nattbussar. Jag fick åka taxi.

Jag har inhandlat en ny ridhjälm. Hoppstuk på den. Hade jag inte seglat så fint sist hade jag kanske kunnat kalla mig hoppryttare i den här? Det är kul att hoppa! Fast jag är ju en dressyrfjant innerst inne.
   Fanns inte jättemycket att välja på, och den är skön och passar bra. I morgon ska den invigas! 

Hjälm  

Nu är det korvstroganoff och chokladbananer på gång. Och TV-mys. Jag och Calle har ju lov till i morgon. Måste passa på att njuta...


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv. Folk som inte svarar på mina efter-tenta-sms får inte se min frisyr. ;)haha. Skojar. Ska lägga upp bild. Nån dag. ;)

2011-11-08 @ 22:32:51
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin hjälm! Hoppas du slipper "använda" den igen!

2011-11-12 @ 23:43:45
URL: http://linamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0