Finn ett fel

Min syster och jag har en beef ongoing sedan flera år. Vi kommer helt enkelt inte ALLS överrens.

Dino
Ja, ser ni den? Hon dumpade den här nu senast hon var på besök. Strategiskt gömd bakom radion i köket (det är jag som satt upp den, jag tyckte den såg ut som julpynt).


Dino
Vems är egentligen dinosaurien; min eller hennes? Hennes, säger jag. Min, säger hon. Så han/hon/hen/det flyttas mellan oss i hopp om att någon av oss ger upp och accepterar dino som sin egen. Ännu icke skett.
   Nu är bara frågan: Hur sjutton ska jag få ner kräket till Vara?

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, ni är så roliga!

2011-12-01 @ 22:36:51
Postat av: asse

YES!! väntade på att du skulle hitta den!! helt underbart eller hur?! kramis

2011-12-02 @ 09:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0