Taskigt

Tenta i morgon! *biter på naglarna*

Kände mig rätt OK tills jag såg att läraren lagt ut en ny gammal tenta på vår internetplattform. Det har funnits en tenta där sedan tidigare och det är all hjläp vi fått med hur mycket detaljer som ska mosas in. Eftersom den var rätt översiktilig är den översiktlig nivå jag arbetat ifrån. Nu, den nya tentan, där har vi detaljfrågor på en helt annan level. Känns lite sådär halvtaskigt att lägga upp det åtta på kvällen dagen innan tentan.

Fan också. Nu måste jag gå och lära mig 800 hormoner med ursprung, effekter och berörda organ samt samtliga strukturer i människorkroppen, med utvecklingen från plattmaskar till däggdjur samt vart de härrör från i fostrets cellklump.
   Och alla andra detaljer som jag en smula naivt bara läst igenom med tanken "Det räcker att förstå."

Skitskitskit.
   Hoppas ni håller tummarna i morgon! Får vi en sån där detaljtenta kommer det behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0