Zoom zoom zoom

Jag kör bil! Oj, oj, oj vad vansinnigt roligt det är! Jag var rätt nervös igår (lite fortfarande, faktiskt). Tänk om jag kvaddar Carins bil! Tänk om den får en repa! Tänk om jag fastnar någonstans!
   Hittills har det gått bra. Jag har tankat diesel. Jag har backat och parkerat utan mitt-backspegel (knöligt). Jag har tagit mig ut från stallplanen trots två hästar, två bilar och tre släp på samma lilla yta. Fast då fick jag guidning av Thomas, som bor där. Han var imponerad över hur snitsig jag var på att backa och så. 
   "Neeej, nej, nej, inte ditåt, inte ditåt!"

På labben fick vi som väntat INGA resultat alls. En och en halv veckas jobb och vi såg inte ett endaste litet skrufs-protein. Nu ska vi få fjolårets resultat istället. I labbrapporten ska vi låtsas som om allt gick toppen. Det är så man gör, förstår ni. Photoshoppa verkligheten lite grann.

Jag har börjat fundera på min packning, och om en stund ska vi åka till Ica axi och bunkra inför Calles ensamma vecka. Lite till, kanske. Det är en skåpbil. Allt får plats!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0