"This is your captain speaking..."

Jag måste säga att flygplanssittning var en vansinngt rolig idé! Finlandssvenska hade satsat helhjärtat med "riktiga" biljetter, gasmasker, nya sånger, säkerhetskontroller, bälten, flygvärdinnor och inte minst mat i flygplanslådor!
  Jag och H blev till slut ett riktigt turistpar (vår ursprungsidé var redan tagen) och hjälp, vad roligt vi hade. H med peruk, flipflop, Brasilien-tshirt och ditmålat skägg; jag med Hawaii-klänning, stråhatt och tantskorna. Bägge med underbar fejkbränna. Snyggast! Och så helhjärtat in i rollerna, naturligtvis. 
   Det kom också bland mycket annat ett åskmoln, en landningsbana (komplett med landningsljus som blinkade), en svart låda och en olje-shejk. Vi var galet snygga på dansgolvet sen, kan jag lova! Kameror smattrade, så eventuellt kommer det upp lite bilder någon dag framöver...
   Universitet is the shit när det gäller att träffa nya spännande människor/saker! ;)

Idag vaknade jag en smula trött med som vanligt utan bakfylla (vissa har helt enkelt tur, haha!) och klev upp till så där underbart vackert väder igen. Jag och Calle åkte och handlade, och nu sitter vi bägge och pluggar. Jag har skrivit labbrapport och läst artiklar jag måste läsa (pluspoäng?).
   Nu ska jag boka hem-till- Vimmerby-biljetter!


Kommentarer
Postat av: Stina

Dom bilderna bara måste du lägag upp, haha låter ju skitskoj!

2011-03-06 @ 19:22:19
URL: http://kristinamedk.blogspot.com
Postat av: Eda

AAAAA kommer ni HEM!!!!! varför har du inte sagt nått :D:D när? nu? snart? erl? weeeyyy

2011-03-06 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0