Meningsfullt

Min skoldag: Jag var i skolan vid nio och mötte upp labbpartner Hanna. Snackade ihop oss och så presenterade vi vår labb-idé vid tio. Fick feedback, och var klara vid kvart över tio. Vi gick upp till cafeterian ihop med resten av gänget - och väntade till två. Vid två hade vi labb-safari. De visade oss ett mikroskåp. Sen fick vi gå hem.

Vissa dagar är helt enkelt körigare än andra.

Det har varit helt fantastiskt väder idag, så jag och Calle gick en promenad och låtsades att det var vår på riktigt. Sen hjälpte Calle mig att sy fast ett märke på min labbrock. Eller hjälpte och hjälpte - han gjorde och jag tittade på. Och läste lite samtidigt. Det ledde till att Calle gömde min bok.
   Plus för att han kan allt och hjälper mig med det jag absolut inte kan. Minus för att han fortfarande inte plockat fram min bok.
  
Vad blir det? Nolläge? ;)

(Åh - såg precis att Gaby and the Guns - Drake finns ute på Spotify nu! Spotify har en repeatfunktion! Lycka!)

(Och tack älskade lilla syster för tipset! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0