Långa dagar

Nu ni, nu är det fart på labbandet! Igår åtta till halv fem, idag åtta till fem. Segt, särskilt som det är så väldigt mycket väntetid. Och ännu mer segt när det går fel. Idag har vi haft jätteproblem på grund av dåliga anti-kroppar. Eventuellt måste vi göra om både måndagens och tisdagens arbete. Allt. Lagom kul. 

Annars är jag väldigt glad (trots att det är tisdag)! Fick tillbaka härlig kritik på förra labbrapporten, fint väder, bra stämning i labbet. Jag har sökt sommarkurser idag, och imorgon ska jag plocka ut biljetterna hem. Om en vecka är jag i Småland! 

Nepp. Nu är jag hungrig. Mata mig?  ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG! Hur länge är du i Småland?

Jag kommer dit nästa helg, 25-27e! ;D

2011-03-15 @ 22:59:31
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vaddå sommarkurser??

2011-03-16 @ 16:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0