Back in town

//Publicerad nu eftersom inlägget inte kommit upp på bloggen//

Tisdag.

Idag är jag nästan mig själv igen. Igår var jag något trött och sliten. Det blir liksom så efter en massa timmar på tåg. Ny kurs, inget särskilt nytt egentligen. Det blir nog en del prat om mikroskop och så om fysiologi förstås framöver. Det är ungefär det som vi kommer prata om.
  
Jag har ätit makrill och gröna bönor (salt, citron och olivolja och de smakar knappt bönor). Jag har köpt vykort och vitt vin. Jag har hällt bläck över hela händerna (jäkla burk) (tur jag har en tidning på Calles bord när jag kalligraferar). Jag har laddat upp en profilbild på nya kursens plattform. Under hot.

Tja. Så spännande var det.
   Men nu - bilder!


Jag och Trassel
Snygg-Siri och TrasselSudd

 Astrid och Trassel
Syster Astrid och NisseBäck

Snödroppar
Vårtecken så det skriker om det.

Mamma och Trassel
Mamma och stor-lilla Trassel.


Ganska skaplig sammanfattning av mitt lov.
   Åh, *host*, förlåt!  
   Ganska skaplig sammanfattning av mitt labbrapportskrivande.
   Givetvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0