Segerns sötma

Vi har vunnit!
Segern är vår!


Jag och Fader vår spelade kubb mot Calle och Astrid. De åkte på ett svidande nerderlag. Jag är sjukt nöjd. Kubb är helt klart min grej (i vart fall just nu, när jag vinner).

Strax är det film på gång. En av Astrids favoritfilmer - Hot Road. Med tanke på vad jag gillade förra filmen Astrid höjde till skyarna (Burn after reading) är mina förväntningar i botten.
   Men man vet ju aldrig.
   Det skulle ju kunna vara bra.

"Den handlar om en kille med lösmustach som åker omkring på en moppe och gör stunttrick! Jag lovar, den är asbra!"

Hm.

Kommentarer
Postat av: sofie

"Hot Rod" inte "Hot Road"

2011-06-05 @ 12:06:43
URL: http://payday.blogg.se/
Postat av: asse

exakt.. o dem äger!!!

2011-06-06 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0