Helsicke!

Jag trodde det var typ två dagar sedan jag bloggade - och så är det sex hela dagar! Sommaren är kanske inte så kort, men den går så jäkla snabbt att man tycker det känns så!

I söndags var jag på ALV med Calle, Ida, Simon, Viktor (sanlöst generös!) - och Sven. Sven är lill-kusinen, blott fyra år gammal, och jag hade mycket låga förhoppningar när vi åkte in. Jag har knappt träffat grabben, men hade allt en rätt mörk bild över hur en fyraårig unge på ALV skulle bete sig. Och så är Sven bara helt fantastiskt duktig! Jag är lika imponerad över grabben som över Ronja-borgen, och det, mina damer och herrar, det är inte lite! 
   Borgen är helt fantastisk. Helt fantastisk. Jag älskade den.
   Dagen blev underbar. Alla var glada, solen sken och det var lite folk. ALV är ett väldigt bra ställe, det har jag alltid sagt.    
  
Nu är jag nybadad och jättetrött efter jobb och allt runt omkring. Jag längtar efter min säng.
   So long.
   Inte allt för långt, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

UTAN att hälsa på mig på Linneas Restaurang, nu blir jag allt ledsen ;) Tur att vi ses nu på söndag då!

2011-06-28 @ 23:51:14
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0