Note

På sommaren (eller när helst jag befinner mig i det svarta hålet utanför Vimmerby) är det ju en smula krångligt att få tag i mig. Noll täckning på mobilen, slött Internet och fem personer i kö till datorn samt fasta telefoner som funkar lite då och då (och när de äntligen fungerar så är det ändå ingen inne som kan svara).
   Ja, ni som känner mig vet ju allt det här.

Nu blir det lite värre. Jag tappade min mobil här om dagen – i toastolen (lyckligtvis bara vatten, dock…). Illa. Nu ligger min telefon i en skål med ris. Det har jag hört ska hjälpa mot drunkningsdöd.
   Klantigt.
   Så bli inte arga om jag inte hör av mig. Det finns en helt naturlig förklaring.

 Annars är jag lite deppig idag. Mina älskade Umeåvänner har åkt igen. Tre ljuvliga dagar med både festival och klassisk Vimmerby-turism, och så en massa snack och skratt däremellan. Hej då, vi ses om 1 ½ månad.
   Saknar dem redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0