Dop och bigårdar

Med fyra minuter tillgodo nådde jag, Linda och Sylvia fram till lille Max dop! Fantastiskt trevligt och jättego unge! Jag tror inte heller jag gjorde några tabbar i kyrkan, men jag hade allt lite bekymmer. Hur är man mest respektfull om man inte tror på Gud? Ska jag vara tyst och sitta och se dum ut, eller läsa med i böner och trosbekännelser och känna mig som en riktigt liten hädare?
   Dagens I-landproblem.

Och lördagen bjöd på biodlar-resa till Kalmar och ett oerhört häftigt studiebesök hos en yrkesbiodlare av rang. Massa TON honung. Det ni.

Ikväll lockade Calle med hemgjord vaniljglass, hem-maränger och smultron, så nu sitter jag i Bullebo. Attans mysigt här, om ni är nyfikna. Och så gott att jag fick ont i magen.
   Det är lyxigt på landet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0