Vinterväder

Det har varit fantastiskt vackert väder hela helgen här uppe - klarblå himmel, vit, vit pudersnö och så strålande sol. Bara det gör ju en glad och mysig. Och så har jag äntligen kommit ut i stallet igen efter jul! Jag har hunnit rida både Questa och Irish; den senare var helgalen. Fast det hjälpte att springa lite (eller ganska mycket). Det blev han cool av. ;) 

Igår blev äntligen hela vår lägenhet skinande ren! Jag tycker att det är så underbart när allt står på sin plats och minsta lilla dammråtte-unge är jagad på flykten. Ordning och reda! Dessutom tvättade vi våra kuddar och täcken, så när vi la oss luktade hela sängen så där oerhört gott. Mm!
   Jag och Calle har just ätit väldigt lyxigt käk och nu blir det lite internet-TV för oss bägge. När Calle fått av sig sina radiolurar, alltså. Nu ligger han på sängen och lyssnar på en P3-dokumentär. Han gillar visst den så mycket att han minsann tycker jag borde höra den också. Han återberättar den nämligen löpande för mig... ;)

Ja, det var mitt idag. Klart, slut.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fruntimmer! ska du inte använda skype snart?? jag har inga pengar på telefonen! puss

2011-01-26 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0