To update, or not to update

Julen är slut. Nytt år har börjat. Tillbaka i Umeå efter en helt fantastisk jul, och tillochmed resan hem gick bra. Jag har en del foton jag kanske visar lite senare. Från julen och snön och allt mysigt. 
   Just nu känner jag mig trött här borta. Jag vill inte plugga mer nu. det är tråkigt. Jag vill bli klar, få ett jobb, hitta en bra gård och vara klar! Klar! 
   Men nu funkar det inte rikttigt så. Först måste jag plugga. Massor, är jag rädd.

Tyvärr har jag vansinnigt mycket att göra den här veckan, med rapporter, projekt och tenta, så ni får helt enkelt ge er lite till tåls. Det blir bättre - men om en liten stund.
   Först måste jag fixa lite här borta.

Idag har Calle köpt en symaskin. Och spikat en dugga, om han får gissa hur det gick.
   Fusk. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0