RAW

Aron Flam på RAW:

"... Sverigedemokraterna skriver på sin hemsida att de vill bygga ett samhälle där man stimulerar invandrarna att återvända till sina hemländer. Det tycker jag är lite roligt, eftersom vad som stimulerade invandrarna att komma hit var ju krig, fattigdom och död.
   Såå - om det är den sortens Sverige vi ska bygga så kommer jag också att känna mig väldigt... stimulerad ... att åka härifrån..." 

Dagens. Kolla också in Axis of Awesome. Störtroliga!  

Annars pluggar jag så ögonen nästan blöder. Tråkigt som bara den. Men vad gör man inte? Labbarana klara, projektet klart!
   I morgon blir det att skriva redovisning, sätta ihop en PowerPoint samt tentaplugga.
   Blä och usch och fy, känner jag.

Men det är ju därför jag är här... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0