Aargh!

Sammanfattning av mina känslor just nu: Muttermuttermutter, morr, aargh. Gruffl. SursursurSUR.

Anledning: Jo, jag har ju en del att göra. Inte överdrivet mycket, men lite för mycket för att jag ska vara nöjd. Men med labbarna var det ju rätt lugnt : eftersom vi är en grupp, skriver jag en och en halv, och P, min labbpartner, skriver en och en halv. Summa : tre labbrapporter.
   Well, idag fick jag hans en och en halv. Men det var inte en och en halv. Det var... inget. Allt var helt fel. Strukturen. Språket (vilken engelska!). Faktan.
   Han har inte ens fattat vad labbarna gick ut på.

Sååå - nu har jag en och en halv labbrapport TILL att skriva. Och jag som kände mig glad och balanserad och planerad (om än lite stressad). 
   Det kan jag ju glömma nu.

Förlåt. Dagens gnälltråd. Men tro mig, det behövde jag nu.
   Här är förresten resultatet av mina slaktade larver: fina färgglada kromosomer!
Kromosomer 

Så här skulle jag vilja ligga nu. Mysigt, eller hur? Men icke. Jag har labbar att fixa. Tack för den!
Mirran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0