Glest

Ja, gott folk, det är lite glest mellan inläggen nu igen. Jag önskar att jag kunde säga att det antingen berodde på 1.) Fler nya upplevelser / extremsportande på hemmaplan (se förra inlägget), eller 2.) Överdrivet ambitiöst tentapluggande. Men nope, så är inte fallet. Jag har visserligen pluggat det jag varit tvungen att göra (pluspoäng?), och jag har ätit sallad (eftersom jag blev bjuden hemma hos en realtivt ny kompis och inte vågade tacka nej). Men egentligen beror bloggtorkan på att jag inte tycker mig ha så mycket att skriva om.

Veckan och helgen har varit lugn. Jag har varit hästvakt. Jag har läst en massa. Jag har skrivit en del. Jag har lagat god mat och inte blivit arg på min sambo, trots att han är en litet monster till retsticka när han är på det humöret.

Ganska nöjd själv, men som ni märker - hur kul är det egentligen att läsa om? Och värre blir det, för i morgon börjar TENTAPLUGET! Det vi alla älskar, högaktar samt alltid längtar till (viss sarkasm i tonläget här). Det måste vara ännu tråkigare att läsa om än att göra?

Puss på er i alla fall! Jag är lycklig i min tråkighet! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

vet du? om en vecka börjar mina mocks vilket betyder att jag har låtsas exams i varje ämne, plus att det är prov på allt jag lärt mig under två år. så... jag byter gärna! puss

2011-02-14 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0