Och här är allt bra

Jag och Calle mår bara toppen!

Vi är jätteglada bägge två, faktiskt. Kan inte sluta le så där brett och nästan lite fånigt! Jag är glad för att jag plötsligt skjutit i höjden och nu nästan är lika lång som min älskling. Lite sjukt, jag menar, jag är ju ändå 22 år. Men vissa växer väl sent, helt enkelt. Snygg kjol har jag fått, dessutom.
   Calle är mest glad för sin nya comb-down-frisyr med tjusiga lockar, och så för den lyxiga skjortan jag tyckte han förtjänade.
   Bägge är glada för att vi har varandra, även om det där med hålla handen börjar gå lite till överdrift. Det är inte varje dag vi kan bestämma vilka lektioner vi vill gå på.

Pepparkakeland

Ja, i pepparkakeland, alltså. I verkligheten... ?
   Ta bort höjden, ihop-sittandet och Calles frisyr. Vi mår bra på riktigt också! ;) 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilka fina pepparkakor! Du är så himla finurlig när du skriver! Jag blir så glad av att läsa!

2011-12-06 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0