Less

Sitter och skriver labbrapporter (åh, jag hatar labbrapporter!) och är bara så less nu!

Jag vill åka hem - jag vill ha jul! Jag vill träffa mina systrar, jag vill krama mamma och pappa! Jag vill klappa katter och pussa hästar! Jag vill sitta i Djursdala och trivas, jag vill elda i kakelugnen! Jag vill gå i skogen, äta knäck och prata tills käken går ur led! Jag vill byta julklappar och mumsa choklad, jag vill, jag vill, jag vill...
   ...vill INTE skriva labbrapporter!  

Annars är allt bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du vill träffa Linda i mellandagarna!

2011-12-19 @ 21:08:00
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: mamma

Så här sa en idrottsstjärna jag intervjuade apropå att orka mentalt: Även om det känns tungt att träna ibland, så tänker jag att jag måste, och det blir roligare om jag är glad. Typ. Kram M

2011-12-20 @ 07:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0