Lyx

Det är riktigt lyxigt för mig/oss den här helgen, plus lite nästa vecka. Carin har åkt iväg och jag får ännu en gång ha hennes bil - och det är verkligen underbart att ha tillgång till en bil! Kunna handla, åka till stallet, åka till kopmisar... Me like!

Calle är på grabbmiddag. Det uteslöt visst mig (Va? Vaddå? ;)). De skulle äta jag-vet-inte-hur-mycket och spela spel. Och dricka lite öl. Calle bakade en supertjusig blå prinsesstårta igår och gjorde chokladpudding de skulle ha till dessert. Orättvist. Jag fick visserligen slicka alla bunkar som kompensation (och egentligen är ju det mycket godare) men ändå.

Äsch, jag skojar bara. Jag är faktsikt glad att få vara själv en stund. Jag behöver som de där timmarna i veckan då jag får vara hemma alldeles själv. Jag gör inget konstigt eller så - men jag behöver ensamhet ibland. Så jag hör mig själv igen.
  Sorry, djupt igen. Det är väl en sån veka. 
 
Nu ska jag återgå till mitt tedrickande och skrivande. Ingen som avbryter på flera timmar.
   Perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0