Krassligt

I morse vaknade jag med ont i halsen och huvudet. Jag stannade kvar i sängen. Ett par panodil och lite honungste har nu fått mig på fötter och strax ska jag åka upp till universitetet så jag inte missar eftermiddagen också.
   Tycker en smula synd om mig själv. Jag har en tendens att göra det när jag är lite så här halvsjuk. Jag får trösta mig med lite våfflor till lunch, helt enkelt.

Har just tryckt hem en kursbok också. Jag har insett att lärarens föreläsningar visserligen är lite småkul men att hans ord inte fastnar alls i mitt huvud. Då blir det bra att kunna läsa själv.
   Principles of Animal Physiology är nu på väg hem till mig.

Physiology. Det skulle man skriva när man spelar alfapet. Då skulle jag spöa Calle med mer än 30 poäng (som jag gjorde igår).
   Nu mådde jag genast bättre. Segerns sötma... ;)
   Och ett par våfflor på det? Mums!

Jag kanske blir helt frisk? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0