Muffins-väder

Om det regnar, då får man faktiskt baka muffins. Så är det bara. Dessutom har jag för gamla bananer. Bananmuffins. Två i en smäll!

Fin-middag i fredags kväll med finlandssvenska nationen, fast det var mest LifeScience-folk. Jag höll tal. Läskigt, men folk verkade tycka det var bra. Kanske berodde det på snapsen.
   Lördagen blev seg, men jag hann ut till stallet och red Royal i det underbara vädret. På kvällen gick jag och Calle in till stan och såg Toy Story, en riktigt rolig film!

Muffins, var det, ja. Jag har jagat bort Calle från Age of Empires på min dator, och han går och trampar här och vill jag ska bli klar. Recept? Snart. Ska bara surfa lite till först... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0