Mer paket!

Idag kom Calles daotr med tillbehör plus vår nya skrivare hem! Knallade ner till Posten och plockade ut dem, en smula roligt, tyckte jag. "Hej, vi har shoppat jättejättemycket. Ge oss paket!" Nu är det installerat och fint. Saknas en liten sladd bara, så funkar allt perfekt sen, hoppas jag.

Just nu är jag ensam, och då tyckte jag bland annat att jag hade tid att pyssla lite med stiluppdatering här. Och så har jag städat lite, diskat lite och bakat chokladbollar (p.k. idag ;)). Dessutom snackat med mor och far, och med mina små grisar (de hade mycket att säga. Marsvinen, alltså) och så har jag testat min naturkatastrof-outfit. Sittning med tema Översvämning i morgon. Jag och Hanna och Emma ska vara vatten, för utan vatten - ingen översvämning. Blå klänning, blå tights och gummistövlar och så lite kropps- och hårfärg på det. Kommer bli toppen.
 
   Så där, ja!
   Ehm.
   Nu då?
   Bara si så där tre-fyra timmar till Calle kommer hem.
   Jag vill ha sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0