Konsten att välja

Nu har jag röstat i valet, så förhoppningsvis slipper vi höra så där vansinnigt mycket mer från alla som vill at man ska kryssa just dem eller deras parti. Det börjar ju bli lite tjatigt, eller hur?

Annars blir det en ganska lugn dag idag. Jag och Calle har varit ute och gått en lång sväng nu på morgonen, och nu sitter han och pluggar. Jag har en ta-det-lugnt-dag, eftersom resten av veckan kommer läggas på det där hemska seminariet jag ska hålla.
   Ikväll ska jag ut till Hjoggmark och hoppträna. Maria tyckte att det vore toppen om jag kunde hoppa hennes Irish lite, och varför inte? Jag har inte hopptränat på... två år? Och så har jag ju förstås inte suttit på hästen innan, men jag tror det kommer gå toppen. Kul kommer jag att ha i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0