Dagen efter en Naturkatastrof

Översvämningen är över, Naturkatasrtofen har passerat. Och jag hör till de överlevande! Gårdagen var jätterolig, trots lite halvtaskig bordsplacering, och vattengänget blev supersnygga! Jag ska tigga lite bilder från Hanna sen, så ni får se hur det ser ut när Molbi/Life Sciene goes Översvämning. 
   Det var väldigt kul att åka buss helt knallblå i anisktet! Bra isbrytare, om man säger så. På 69:an hittade jag en kille som bor på min gård och kommer från Värnamo. Världen är väldigt, väldigt liten ibland... ;)
   Gissa om det var skönt att ställa sig i duschen sen när jag väl var hemma? All blå färg tog sin lilla tid att få bort, men det var det lugnt värt.
   
Jag har tagit igen mig lite idag, så nu känner jag mig helt normal igen. Jag har gjort en pluggguide nu, så jag ligger bra till inför tenta, seminarie och dugga. Snart ska Calle och jag knalla ner till Ica och köpa jäst och sallad, för vi hade tänkt äta pitabröd med kyckling i kväll.  
   Och där någonstans slutar nog också den här dagen och den här helgen. Slut!

Om allting tänker fortsätta i det här tempot, är jag övertygad om att det är jul alldeles strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0