Snälla

Åh, vad glad jag blir för alla fina kommentarer om hur vi har det! Ni är så snälla! <3

Dagens stora problem stavas busskort. Ska jag köpa ett periodkort eller inte? Kommer snön försvinna, eller ska det fortsätta så här? Vad blir billigast? 
  
Annars odlar jag vita blodkroppar från leukemipatienter nu. Så vet ni det. Kursen slutar på fredag. Sedan har jag lov till - på måndag... Sucker. Inget lov, här inte.

Men Calle är på väg nu (bildligt talat)! Torsdag klockan sex ungfär är han HEMMA! Åh, jag är så glad att han snart är här igen! 

Haha! Synd att jag suger på de andra delarna; hade högskoleprovet bara varit ord hade jag varit bäst! ;) 37 av 40 varav ett fel var feltryck (skryt). Undrar om mamsen klarar fråga 27?  
   Man måste ju roa sig: http://quiz.svd.se/?sTid=828

På tal om roa sig så är det riktigt disco här idag. Någon av grannarna (jag gissar på vår galna tant uppepå) spelar dansband, eller nåt liknande, väldigt högt (dunkelidunkdunkdunkelidunkdunkdunk...) och så har jag radion på lågt i köket, och Spotify här inne vid datorn. Mysigt värre!

Ja, så där känner jag mig idag. Spretig och ofokuserad, men jävligt glad.


Kommentarer
Postat av: moder jord

36, med ode och bräm som förargliga slarvfel, gjorde också fel på värdeladdning och antropologi. Du vann! M

2010-10-26 @ 14:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0