Sen ankomst

Det är inte lätt för busschafförerna när linjerna läggs om. Idag körde busschaffören gamla vägen i en korsning, och det är ju inte helt lätt att vända en dragspelsbuss. Omvägen för att kunna komma på rätt spår igen tog tio minuter. Sen hamnade vi i kö på grund av en olycka (riktigt, riktigt halt här uppe), så jag var en kvart sen till labben idag. Första gången, typ. Nu gjorde ju det inte något, men i alla fall.

Annars är det lugnt här. Har bäddat upp med lite godis om de skulle komma några bus-eller-godis-barn hit, som det gjorde förra året, och så har jag städat hos grisarna. Calle pysslar med knivmakeri. Jag vet inte exakt helt hundra vad han gör, men det låter. Skönt att han är hemma! ;)
   Nu ska jag äta polkagris och skriva lite.




Kommentarer
Postat av: Sofie

han förbereder sig också för att barnen kommer... moahahahahah ;)

2010-10-31 @ 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0