Jullängtan

Jag är jul-sugen nu, fast det är 53 dagar kvar till julafton. Kanske det beror på vintertidomställningen, som gjorde mig pigg och vaken väldigt tidigt idag, eller på snön, eller på att jag redan skrivit önskelista och inhandlat de första klapparna. Jag vill åka hem, hugga gran, äta god mat och mysa med min familj. Jag vill ha jul NU, och inte efter en massa veckor med plugg och tentor. Dessutom vill jag ha längre jullov och inte "bara" 21 december till 13 januari ...
   Lite gnälligt? Jo, jag vet. Och jag gillar ju att gå och vänta också. Det är minsann mysigt det med... ;)

Lite bilder från förra jullovet:
Jul 2009
Tokiga systrar...

Jul 2009
... x2

Julen 2009
Julhus

Julen 2009
Mamma och pappa nere vid Kilen

Kanske längtar jag till julen lite extra just nu, eftersom jag måste ta tag i labbrapport-skrivande alldeles nu. Åh. Ge mig jul!

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0