Helg igen

Och helgen inleddes med ärtsoppe-sittning. Jag anmälde mig som allergisk mot ärtor, och så fick jag risgrynsgröt istället! Oj, vad jag drog vinstlotten! De andra stackars satarna fick sitta där med sin äckliga röra, medan jag fick god gröt! 
   Sittningen var i övrigt lika kul som vanligt, finlandssvenskar är helt enkelt outstanding på att ordna fester! Kvällen fortsatte påNH,  men jag åkte hem ungefär halv ett.
   Med taxi. Det ni.

Nu väntar jag på att åka iväg till stallet en sväng, och efter det ska jag gå en sväng, skriva en självreflektion angående mitt galna kosjuke-seminarie och börja rätta första labbrapporten.

Sa jag förresten att det har snöat här? Världens snöstorm i torsdags, och nu har slask-skiten frusit överallt. 
   Jag har hört att Kanaireöarna är ett bra ställe att bo på... ;)  

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Här i Barking har vi haft blå himmel och solsken, t-shirt väder nästan;) Känns genast mycket bättre!

2010-10-16 @ 19:54:09
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0