Lätt kyligt

En lugn och väldigt mysig helg är snart slut. Vi har handlat, lagat god mat, städat, tittat på film och promenerat, och så har vi tänt ljus på skogskyrkogården och gjort saft. Det bara tickar på.

 Just nu har jag precis klippt min lugg och plockat mina ögonbryn (bägge välbehövligt - såg inte mycket! ;)) och blandat lite i min citronsaft. Så har jag pluggat också. Genetik är kul. Jag fattar nämligen det vi håller på med. Det är väl så - det man förstår gillar man? Nu ska jag bara få knix på sannolikhetsräkningen, så är läget alldeles kolugnt. Det får jag väl ringa Linda om? Sånt här ska ju hon definitivt kunna. Calle också, men han bygger knivar nu. Då blir han en smula svårkontaktbar. 

Och så är det kallt här nu igen! Jag förstår inte riktigt det där. Höst är höst, eller hur? Vintern borde komma senare. Om ett par veckor, lagom till jul. Jag vill inte ha snö och minusgrader redan nu. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Stina

vintern har t.o.m kommit till småland så nu är det nog tyvärr så ;)

2010-11-08 @ 09:57:53
URL: http://kristinamedk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0