Estetisk ådra

Idag känner jag mig kreativ! Jag skriver så datorn glöder, och så är jag väldigt sugen på att plocka fram lite färg och måla lite; det känns som det var länge sedan. Måla! Vattenfärg! 
   Men om det ska målas måste jag in i dammet och oväsendet i hyvelbänksrummet och överlista gasmasksmonstret för att komma åt färg, penslar och papper. Hm? Jag kanske kan lura ut monstret på något sätt? Fast han har ju hörlurar också... Attans, vilket uppdrag för mig! ;) Jag får uppdatera om jag klara mig... 

Åh, idag skulle jag gärna vilja ta en tripp till London och hälsa på Sylvia - saknar henne och så vill jag se staden igen! Det var så mysigt när jag, Sylvia, Linda och Cim var där för... fyra (!) år sedan. Och jäklar, vad det har hänt grejer med oss också sedan dess! 

Nu ska jag attackera monstret, tror jag. Annars kanske han äter upp mina marsvin... xD 


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Satsa på en weekend någon gång i framtiden tycker jag:) Och jag saknar dig<3

Hur länge är du hemma i Vimmerby i jul?

2010-11-11 @ 19:19:47
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Linda

Vem vill bo i Umeå nu? INGEN, INGEN! ;)

På ARKAD (Arbetesmarknadsdagar!) så var Umeå Kommun där! Jag bara HEJHEJ!

De hade en tävling där man kunde vinna en resa till Umeå. xD haha.

Jag deltog såklart. Hoppas jag vinner!

2010-11-12 @ 23:43:16
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0