Dags att börja skotta!

Jepp, nu är det snart dags att skotta igen. Det snöar konstant och jag har redan skottat två gånger idag; ca 1,5 dm har kommit hittill. Fast här är 1,5 dm nysnö inget problem direkt. Bussarna blev någon minut sena, någon kanske har missat vinterdäcken och kör i diket - men snökaos? Inte här uppe. Det är bara vi från södern som gnäller lite över kyla och snö, resten är underligt liknöjda. "Snö? Jaha. Jo, men det blir det ju varje år. Kul. Fram med skidorna, in med bikinin."
   Ungefär så.

Jag hade egentligen en massa intressanta saker att berätta som säkert skulle ha varit vanisnnigt kul för er att läsa - men tyvärr. Min man behöver datorn. Typ nu, uppenbarligen. Och jag gör ju inget vettigt... ;)
   Såå - jag ska flytta på mig. Göra några genetikuppgifter, kanske? 
   Antingen det eller pannkakor.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha glömde du att det var min födelsedag förresten? Inget är kaos på min dag, det är jag för bra för!! haha

2010-11-12 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0