Utflykt

Långt mellan inläggen! Oops. Det bara blir så, när det finns en massa annat roligt (och mindre roligt) som man tänker på.

Idag har jag och Calle varit ute och gått långt. Spännande med utflykter så där! Fast varmt. Vår termometer i köket visar 38,6 grader. Det är inte riktigt så varmt, men nästan. Ha! Nu är alla södra-Sverige-bor allt lite avundsjuka, för ni har visst inte alls lika fint väder som oss?

Bild1
Björk

Bild 2
Tussilago

Bild 3
Kolla skylten. Jag var väldigt skeptisk - typ som Åsnan i Shrek. Calle är modig.

Bild 4
Cool, men läskig bro. Jag kom över!

Bild 5
Fint!

Och idag är jag också ruggigt glad för Cims skull! Massor med grattis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0