Vårkänsla

Jag vet inte hur det är med er, men i min värld sabbar TIO CENTIMETER nyssnö och tio minusgrader vårkänslorna en aning. 
   Vem eller vad som än styr måste vara inställd på slöseri. Jag menar, hur meningfullt kan det vara? Snön var ju på väg bort, och så öser man på med en decimeter till?
   Moget.

Och om moget. Astrid, du måste följa diskussionerna. Som en mogen människa.
   (Sammanfattning: Tim tyckte du såg mognare ut än mig. Sofie hävdar hon är mognast. Men det är fel. Jag leder.)
   Mogenhetsgraden på det här inlägget sjönk just.

Suck. Bäst jag släpper det här innan det blir totalkatastrof. Jag ska fortsätta plugga.

(Mogenhetspoäng!!)

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är samma här.

Suprise liksom när man rulladde ur sängen i morse och insåg att det kommit snä under natten . .bläk.

2010-03-17 @ 08:23:07
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0