Inspirationsbrist

Ja, det kan man kalla det här. Jag har haft nytt blogginläggs-fönstret öppet i en halvtimme nu, och har fortfarande inte hittat något vettigt att skriva. Ibland finns helt enkelt inte inspirationen. 
  
Jag tänkte klaga lite på min tumme-blåsa. Vara glad över att det är så himla mysigt väder. Kanske tala om för alla smålänningar att "förste" och "andre" inte går att däga här uppe utan att riskera fnissutbrott. "Första" heter det. Tydligen.

Jag har ju också en liten hemlighet som jag skulle kunna berätta om. Eftersom jag känner på mig att dissningarna kommer hagla från vissa håll tänker jag dock hålla inne lite till med den. Till imorgon kväll. Eller lördag. När jag nu hinner ta bilder.

Nej, jag har inte kuggat på tentan. Hoppas jag. Jag har fortfarande inte fått tillbaka den. 
   Det är ingen sådan hemlighet. 

Ni får se.
   Eventuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0