Ibland har jag rätt...

...och HUR kan jag ha glömt att berätta det! Vilken tur att jag sparade lite bevismateriel, så jag kom ihåg det!

Astrid kom ju upp till Umeå och hälsade på, och en av kvällarna låg vi och var nostalgiska om en massa olika sorters leksaker vi hade när vi var små. Lego Belville, tjejlegot som vi lekte konstant med, snackades det förstås om.
   Här kommer mitt rätt - vi hade en tält! Trots att vi pratade i säkert en halvtimme om legot, ringde Sofie och frågade och försökte få Calle att ta parti, så vann ingen. Men goggle kan vara till väldigt bra hjälp.
   Så här, här är bilden:

Visst hade vi ett tält!
Visst hade vi ett tält!

Det kan tyckas vara lite barnsligt, det här inlägget.
   Tji. Klart att det är. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart ni hade ett tält!

Visste ju tillochmed jag..

2010-03-08 @ 19:10:11
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag älskar belville! Lekte med det massor som liten och samlar nu som vuxen^^ Det är ingenting fel med att ha barnasinnet kvar. Så har du något belville du vill sälja är det bara att hojjta till ;) Ha en fin dag!

2013-05-28 @ 14:49:12
URL: http://joherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0