Bokrea och superhjältar

Ingen, förutom hälften av mina vänner, har väl missat att bokrean är i full gång nu? Idag köpte jag fem av de tiotal jag planerat och övervägt att köpa. Det var bra för plånboken att det redan var så utplockat. Och för armarna. Böcker är ju lite tungt att bära.

Lillasyster undrade vilken superhjälte jag var utklädd till i förra inlägget. Hmpf. Hon kollar nog bara in bilderna. Vi var the garbage gang, Sofie. Soppåsar. Kanske inte riktigt höll måttet, men ruggigt kul hade vi i alla fall.

På tal om superhjältar, hur många polare lånar en bil av familjen en måndagkväll för att köra ut i skogen och hämta en bokhylla åt sina polare? Emil gjorde det. Där kan man snacka hjälte.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

ååå, bokrea! Jag vill också hitta en massa böcker på rea;D

2010-03-02 @ 21:51:30
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0