Sommarvärme

Jag tror att jag bränt mina nyckelben. Hur sjutton lyckas man med det? Okej för näsan eller ryggen eller axlarna - men nyckelbenen? De är ju dessutom redan misshandlade och fulla med blåmärken sen vi sköt lerduvor i fredags, (jag vill ha ett gevär som passar!) så nu, brudar, är jag riktigt snygg!

Dagen tillbringades i Bullebo, och där blev det nästintill dramatik med ett barn och en lite fjutthund som trillade i från bryggan. Vid olika tillfällen. Spännande.
   Helgen och midsommar har annars varit helt underbar, särskilt som jag firades på riktigt igår. Massor med paket! När jag blir stor ska jag fylla år minst tre gånger om året, så ni vet. Jag älskar paket! Och tårta.  
  
Just nu käkar jag glass och överväger att kanske sätta mig och se pytteyttelite på fotbolls-VM.

Nä. Jag ändrade mig. Fotboll är ju så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0